2010. október 17., vasárnap

Díjat kaptam

Ildinek köszönöm szépen a díjat! :-)

Kitenném a logót, de a szabályok szerint nem tehetem, mert én azon Személyeknek adnám, akik nem vezetnek blogot, viszont a mindennapokban Tőlük kapom a legnagyobb segítséget, így egy nagy ölelés kíséretében fogadjátok sok szeretettel tőlem :-)

7 dolog amit a profilomban nem írtam meg:

1. 40 kilós vagyok, optimistán állok hozzá, azt ehetem amit akarok, nem kell figyelnem a kalóriákra.
2. A blog vezetése arra inspirál, hogy többet legyek a konyhában és fakanalat ragadjak, sőőőt használjam is...mert hajlamos vagyok akár 3 napig is vajaskenyéren és kakaón élni :-)
3. Nem eszem hagymát, ha a receptbe beírom, akkor sem teszem bele, anélkül főzöm meg.
4. Évekig lakto ovo vega voltam, már eszem húst, de csak szárnyast és halat.
5. Imádok olvasni, tanulni, munka mellett levelezőn tanulok.
6. Vonzanak az új dolgok, legyen bármi kreatív akár kötés, horgolás, goblen, rajz, origami mindent lelkesen kipróbálok.
7. Hobbim a webkamcsis élővilág, akit érdekel követheti itt - jobbra fent megtalálhatóak a kedvenceim ;-)

Nincsenek megjegyzések:

Related Posts with Thumbnails