2011. április 15., péntek

Gerle szülő

Gerle szülő őrzi a területet, itt most le nem száll idegen gerle, mert azonnal elüldözi. Engem is szemmel tart ám, ha az ablakban bámészkodom :-)





Házitündér 1.hét - ma a kád és mosdó volt hátra, ez gyorsan ment mert nem sikálom, csak átkentem, vártam...vagyis addig a mosdó lefolyóját leszereltem és kitisztítottam. El is telt az első hét...nagyon tetszik ez a rövid idejű takarítás. Vasárnap csak porszívózás és felmosás lesz, az röpke fél óra.
Persze a jól teljesített hét után jutalmat is kaptam...puncsos minyont :-)

4 megjegyzés:

Kati írta...

Sokszor az állatok jobban vigyáznak kicsinyeikre, mint az emberek.

csipike írta...

Nagyon aranyosak, 2 éve itt költenek előttünk :-)

Kati írta...

Kukkints be hozzám, játékra hívlak.

csipike írta...

Szia Kati!
Inkább kimaradnék belőle, nem vonzanak a játékok, díjak stb., bocsi érte ;-)
Azért köszönöm, hogy gondoltám rám :-)

Related Posts with Thumbnails