2011. április 10., vasárnap

Házitündér füzet


Először helységenként felírtam, hol mit kellene takarítani...ami eszembe jutott...nem mintha ezt eddig nem tudtam volna, csak így könnyebb a 15 perceket beosztani. Van helység ahol csak 8 elvégzendőt találtam, de van ahol 15 lesz.
Hetente 1 helység jut, ami belefér majd a 15 percbe azt elvégzem, ami pedig nem az tolódik a következő hónap hetére ;-)...jelszó: lassan de biztosan!

Példaként:
1.hét - fürdő és wc - ehhez lehet venni egy kisebb szobát, én az erkélyt vettem hozzá
2.hét - előszoba - ehhez lehet venni egy kisebb szobát, vagy kamrát
3.hét - konyha - étkező, ehhez lehet a kamrát is venni
4.hét - nappali - ehhez lehet egy kisebb szobát, hálót vagy gyerekszobát venni

Heti dátumonként beírtam a füzetbe, így majd kipipálhatom amivel végeztem és milyen öröm lesz látni ahogy haladok :-)

Ablakpucolás és függönymosás kipipálva egy időre, előre dolgoztam és elvégeztem.

Innentől jöhet a napi 15 perc!

Nincsenek megjegyzések:

Related Posts with Thumbnails