2011. június 22., szerda

Almás palacsinta


- palacsintát sütni

- almát vékony cikkekre vágni, serpenyőben kevés vajon párolni, pici víz alá és mézzel ízesíteni, a végén megszórni őrölt fahéjjal

- egy tekercshez 2 palacsinta és 1 alma kell, hogy mennyiségileg kalkulálni lehessen azért írom

- 1 palacsinta rákenni kb fél almát, majd ráhelyezni még egy palacsintát arra is almát tenni és feltekerni, így jó vastag rétegű lesz, késsel középen elfelezni és tányérra helyezni, én mézzel locsoltam meg, de készíthető hozzá akár karamell is, nekem úgy túl tömény lett volna


Házitündér 2.hét kamra: Ma elmosogattam a tegnap kiszortírozott üvegeket, egyebeket.

4 megjegyzés:

Vera írta...

Hu de guszta!!!! Finom is lehet...

Kati írta...

Nem is hallottam ilyen almás töltelékről eddig, de nagyon finom lehet.

csipike írta...

Köszi Lányok! Fincsi nagyon! ;-)

mellissina2 írta...

Hú még soha nem hallottam erről,de hát most már tudom,ha legközelebb palacsintát csinálok,nem kell a tölteléken törni a fejem!!!

Related Posts with Thumbnails