2011. június 7., kedd

Grissini



- 50 dkg liszt, 1,5 dkg élesztő, 2 evőkanál méz, 3 teáskanál só, 4 evőkanál olívaolaj, 3 dl langyos víz, zöldfűszerek, 5 dkg reszelt sajt

- élesztő + pici cukor + 0,5 dl víz, ezt felfuttatni és összegyúrni a többi hozzávalóval, majd kelni hagyni

- 0,5-1 cm-re nyújtani a tésztát, késsel ujjnyi hosszúságra szelni és vékony rudakat sodorni ( nekem lett olyan 20-25 cm ahogy sikerült kicsit hosszabb, kicsit rövidebb )

- tepsibe tenni és 180 fokon rózsaszínesre sütni ( én sütés előtt lekentem vízzel )

Fűszerből szárított oregánót és bazsalikomot szórtam bele. Üresen is finom, de legközelebb csinálok hozzá valami mártogatóst ;-)


Házitündér 1.hét fürdő: mosógép környékét tettem rendbe, mosóporos, öblítős flakonokat áttöröltem és a szennyestartókat letöröltem.

Nincsenek megjegyzések:

Related Posts with Thumbnails