2011. szeptember 27., kedd

Mardzso fánkja


Megkóstoltam Mardzso fánkocskáit :-)

Érdekessége, hogy tej és tojásmentes, mivel egyik Manócskája tej-tojás-mogyorómentes diétán van. Nekem fel sem tűnt ízre, hogy ez másként készült, engem teljesen levett a lábamról, oly ritkán eszem igazi házi fánkot, hogy élvezettel majszolgattam jó kis baracklekvárral.

Hétvégén játszótéri buli volt, gofri, kürtőskalács, játékos feladatok, jó kis zene és kellemes napsütés jellemezte a szülinapi bulit.
Az elmúlt hét egy kicsit húzós volt munka szempontjából, tanulgatnom is kellett, meg lépcsőház takarítós is voltam, így nem zónáztam.
Tegnap este nem volt net, így a szolgáltatóm akaratlanul is rávett, hogy tanuljak :-)

Házitündér konyha: ezen a héten már szoba lenne, de elmaradt némi teendő a konyhában, így még azt fejeztem be...csempe és munkafelület lemosása, meg az edényszárító és mosogató ecetezése.

3 megjegyzés:

trollanyu írta...

Nagyon jól néznek ki, tényleg nem látszik, hogy tej-és tojásmentes. Nagyon rossz lehet, ha valaki allergiás, főleg egy gyerek.

Barbi konyhája írta...

A fánk az egyik nagy kedvencem, én inkább télen készítem, mert a fűtött lakásban jól kelnek a kis puffancsok, és a baracklekvár nálam is jó párosítási alany! Nagyon megkívántam a fotódat elnézve, és nem látszik rajta, hogy más lenne mint az eredeti!! :))

csipike írta...

Köszi Lányok! Átadom Mardzsonak ;-)

Related Posts with Thumbnails