2011. szeptember 4., vasárnap

Talán elrepült...

Ha esetleg Röszkén, vagy bárhol máshol láttok még gólyát - a fiókáknak még nem olyan hosszú piros a csőrük, erről könnyen felismerhetőek - akkor légyszi jelezzétek, mert gondoskodni kell a teleltetésükről. Idén sok kései fióka született, később repültek ki, nem voltak még erősek hogy csatlakozzanak telelő csapatokhoz.

Még 30.-án este történt, hogy Virággal érkezett egy fióka is, aki berepült volna a fészekbe éjszakára, de oda már nem engedte be.
Idegen fióka, aki egy telelő csapattól elmaradt, vagy az övé azt nem tudni.


Édes pici fióka...nagyon bízom benne, hogy Virág pártfogásba vette és elkíséri telelni és nem hagyja cserben az úton. Itt egy közeli kéményen meghúzta magát és ott aludt. Másnap már nem aludt otthon Virág sem, elindulhatott a nagy útra.


(forrás és fotó:http://sgforum.hu/norbipapa)


Házitündér : kihasználtam ezt a szép napos időt és letusoltattam a virágokat, kaspókat elmostam. Könyves polcok is sorra kerültek ma, no nem kell sajnálni, nem terheltem meg magam, csak úgy komótosan végeztem, közben neteztem, nasiztam, főztem.

Nincsenek megjegyzések:

Related Posts with Thumbnails