2011. október 30., vasárnap

Erkély

Erkély póktalanítás és egyebek voltak ma, leszedegettem az elszáradt részeket, magot szedtem, jól meglocsoltam őket...néhány kép a virágokról, idén csak muskátlim és porcsinom volt, ezek jól bírják a déli fekvésű forróságot.

Porcsinrózsám...bírja a nyári hőséget, folyamatosan virágzik, nem sok gond van vele...pont ideális nekem ;-)


Kicombosodott muskátlim, van 8 ládával gyönyörűek. Tavaly csak november végén szedtem be őket teleltetni, általában hó közepéig kint vannak, addig nem árt nekik a hidegebb éjjel sem.


Vegyesen ültetve...itt már látszik, hogy lassan lejár az ideje, szedtem jó sok magot.

6 megjegyzés:

Kati írta...

Nálunk már mindent be kellett szedni, nálad még nagyon szép virágos az erkély.

csipike írta...

Sokat jelent a déli fekvés miatti napsütés és persze hogy emeleten van. Nyáron hátrány, mert több fokkal melegebb a lakás.

tücsi írta...

Nagyon szeretem a porcsint és a muskátlit is. Idén csak muskátlim van, de a telken nagyon sok virágzik. Az erkélyemet én is beszoktam ültetni virágokkal, alig lehet kimenni, de az idén elmaradt.Nem szeretik a virágok, ha távol vannak tőlük. Még mindig szépek a virágaid:-))
Most először járok nálad, és köszönöm, hogy a követőm lettél. Megtiszteltetés:))))

Mrita írta...

Gyönyörűek a virágaid, jó ilyen szépeket látni.

csipike írta...

Köszönöm! :-)

csipike írta...

Tücsi! Nagyon szépen köszönöm a kedves sorokat, aranyos vagy és érezd jól magad nálam!

Related Posts with Thumbnails