2011. november 28., hétfő

Ételízesítő


Vegeta satöbbi...leveskockákat nem használok...külön veszem meg a fűszereket...no meg egy jó húsleves a sok finom zöldségtől lesz igazán ízletes, így tanultam.

Most viszont vettem egy bio ételízesítőt...ami nem tartalmaz semmi ízfokozót és egyebeket.
Viszont nagggyon hagyma ízű :-)...a gulyásba finom volt, de a húslevesem...hát inkább hasonlított egy jó francia hagymaleveshez :-S
Hétvégén ugyanis jó nagy fazék levest főztem, amit adagolva eltettem a fagyóba időhiányos napokra, amiben bőven lesz részem az ünnepek előtt.


Házitündér: hétvégén befejeztem konyhai zónázásomat, csempét, munkafelületet, mosogatót, edényszárítót ecetesen lemostam.
Ma délután szabad voltam, lejártam a lábam, próbáltam elintézni megvenni ezt azt...olyan szép napsütés volt, öröm volt levegőn lenni.

1 megjegyzés:

trollanyu írta...

Még nem használtam ilyen ételízesítőt, igaz itt még nem is láttam. Talán a legjobb, ha hézilag készítjük el, abba tényleg tudod, mit teszel. Idén nem volt rá időm, de jövőre mindenképpen fogok.

Related Posts with Thumbnails