2012. február 12., vasárnap

Díjat kaptam




Köszönöm szépen Martinellinek a Gasztro, szépség, egészség blog írójának a díjat! Nagyon cuki ez a madárka, főleg hogy szeretem a madárkákat :-)






Szabályok:
1. Említsd meg a blogodon a személyt akitől kaptad.
2. Válaszolj a feltett kérdésekre.
3. Árulj el magadról egy dolgot, amit eddig még nem említettél a blogodon.
4. Ajándékozd a díjat annyi bloggernek ahánynak szeretnéd.
5. Értesitsd a díjazottakat.

A kérdések:

1. Melyik a kedvenc smink kelléked?
2. Mi volt 2011 trendje /öltözködésben/?
3. Mi a kedvenc desszerted?
4. Mi a kedvenc színed?
5. Mi a keresztneved?
6. Mi volt az utolsó dal amit meghallgattál?
7. Kutyák v. macskák

Válaszok:

1. Gyümölcsízű ajakfény.
2. Inkább mi lesz 2012 trendje? Ez jobban izgat ;-)
3. Nem tudok kiemelni egyetlen kedvencet. Legjobban a gyümölcsös finomságokat szeretem, csak vaníliás krémes habos ne legyen.
4. Kék, mályva, lila, fehér, fekete.
5. A virtuális világban Csipike ;-)
6. Pitbull - Rain Over Me...nagggyon jó :-)
7. Mindkettő és gólyák és pingvinek és egyéb kis és nagy madárkák ;-)
- plusz 1 dolog - Mérleg jegyű vagyok, azt hiszem ezt még nem írtam.

A díjat továbbítom

Ildinek a paper beads blog és a Konyha-kert blog írójának
Mellinek a Piroska-receptesfüzetéből blog írójának
Katinak a Makacska konyhája blog írójának

és Minden kedves blogger társamnak is küldöm, de amint látom többen már megkapták!

Nincsenek megjegyzések:

Related Posts with Thumbnails