2012. május 21., hétfő

Egy gerle fióka lett!

Mire sikerült lekapnom, ilyen kis borzos tollazata lett.


Volt tesója, mert 2 fiókát etettek, de elég pici volt a fészek, szerintem kiesett a másik. Ő viszont rohamosan megnőtt, mivel egyedül habzsolta be a sok finomságot.


Takaros csőre van és ilyenkor még nincs fekete gallérjuk, az csak később alakul ki.


Az utolsó képem róla. Aznap kirepült és már nem jött vissza a fészekhez. Ez úgy szokott lenni, hogy lelkesen elindulnak, aztán 2 ággal arrébb berezelnek és ott töltenek fél napot. Bátorságot gyűjtve, elindulnak ismét 2-3 ággal arrébb repülni.
A platán másik oldalán lehetett, mert a szülők nagyon turbékoltak és mindenkit elzavartak onnan.



Más téma - Ma olyan meglepő hírt hallottam, hogy csak ámultam. Szarmata sírt találtak a város közepén. Azt sem tudtam, hogy élt ilyen nemzet. Ez a sír 1800 éven át háborítatlan maradt, mert a temetőjük kicsit arrébb volt, ahol a mostani Evangélikus templom áll.
Építkezés folyik, így találtak rá.

Kicsit kutakodtam, 4 évszázadon át éltek hazánk Alföld területén.

Nincsenek megjegyzések:

Related Posts with Thumbnails