2012. július 1., vasárnap

Festés

Szerencse hogy szeretem a kreatív dolgokat, egy kis festés meg sem kottyan :-)

Mivel eláztatott a szomszéd, ezért ki kellett javítani a fürdő és wc falát, plafonját.

Úgy belejöttem, gondoltam leszedem az előszoba régi tapétáját és kifestem.
Szép gondolat volt, csak kicsit hosszadalmas ideig tartott, mert egyedül csináltam.

Munka után és hétvégén, tapétát szedtem, falat spatuláztam, kipakolni, bepakolni, súrolni...kész vagyok lelkileg, idegileg, fizikailag :-/

Korábban inaskodtam szüleim mellett ( milyen jó ha a gyereket befogják segíteni ;-)! ) így sejtettem, hogy s mint kell csinálni, azért telefonos segítséget is kértem :-)...azt sem tudtam hogy szedjem le a polcot, mivel vannak csavarhúzó és egyéb eszközeim, megoldottam ezt is.


Csak ez a tapéta leszedés...ez valami brutális...az elején gondoltam szépeket...majd kevésbé szépeket...hogy örültem mikor vége lett :-)



A szomszédék felújítottak, így kaptam tőlük gletteléshez anyagot. Nem kellett sok, kijavítottam a hibákat...azt nem mondom hogy mindenhol sima lett, azért csodákat nem vártam magamtól, de így olyan háziasan néz ki :-)

Azt tudtam, hogy fehér falat akarok, most ilyen hangulatom van, fehér a konyha, fürdő, toalett...így egységet alkot az előszobával.

Korábban magam festettem a konyhát, fürdőt, toalettet, ajtókat. Akkor kétségei voltak Anyunak, hogy megoldom. Az ablakokat segített lefesteni, meg pakolni, takarítani. Most éreztem, mennyire sokat jelentett a segítsége, hogy szólóban csináltam mindent.



Most pedig nézegetem, gyönyörködöm benne, hogy milyen szép lett. Másképp rendeztem be, mint eddig volt.

Ezután lógatom a lábam és pihenek munka után ;-)

Nincsenek megjegyzések:

Related Posts with Thumbnails