2012. augusztus 12., vasárnap

:-(

Pár napja vesekővel kínlódok :-(



2 éve a jobb vesém begörcsölt, akkor megállapították, hogy bal oldalt is van pár apró kő. A doki megvígasztalt, hogy azok is elindulnak egyszer...2 év után most elindultak...érdekes, hogy akkor is nyáron történt.




Nos folyamatos alvás az nincs...fél óra ülve alvás után, 10 perc ugrálás, torna stb. ma már tánclépéses figurákat is bevetettem, ne legyen olyan unalmas :-)

Meg kell mondjam pokoli az út, a mennybemenetelig...mikor kijön...jaj de jó...kicsit fel lehet lélegezni a következőig.

Unokatesóm eüs, így éjjel tellón adta a tanácsokat, milyen pózokat vegyek fel, amivel kicsit könnyebb lesz, milyen adagban szedjem a gyógyszert...úgy éreztem éjjel 2-kor hogy nem bírom tovább, annyira fáradt kimerült és álmos voltam.
Lent a földön megágyaltam és a kemény priccsen egy bizonyos pontban nem nyomódott és végre álomba zuhantam reggel 9-ig. Megváltás volt.




Persze inni és inni...tea ma kilőve, mert gyorsabban láttam viszont, mint ahogy bement... enni nem bírok pár falaton kívül, a görcsök miatt émelygés stb.

Holnap 11 óra munka, lesz ami lesz...ülni, feküdni nem bírok...sokkal jobb ha mozgásban vagyok, ma is tettem vettem itthon...mert negyed óránál többet nem bírtam ülve lenni.

4 megjegyzés:

Kati írta...

Kitartást kívánok.

ayildi írta...

Ó, te jó ég, jobbulást kívánok!

Vera írta...

Jobbulást kívánok! Csendesebb,pihenősebb napokat és éjszakákat!

csipike írta...

Köszönöm szépen az aggódást, nagyon kedves Tőletek! Puszi Mindenkinek! :-)

Related Posts with Thumbnails