2012. augusztus 20., hétfő

Elmélázva

Reggel 8-kor néma csönd volt, a játszótér is zárva, csak a madarak csicsergése és a reggeli napsugár...elméláztam és élveztem a természetet.


Egy zöldike család életébe pillanthattam be pár percre...2 fióka üldözte a papát :-)...nagyon csiviteltek neki...papa körbe körbe menekült a fán...a fiókák meg spuriztak utána :-)...szegény papa lefogyva, fiókái jóval nagyobbak voltak nála.
Fotózni nem lehet őket, túl közel vannak, megijednek...nem állnak portrét mint a gerlék.


A legtöbb porcsinom fehér lett...tavaly elhullajtott magokból fehérek keltek ki...pedig én gyűjtöttem színeset is...megviccelt :-)


Megragadott a szépsége.


Eper...ez most épp gyönyörűen csüng és zöldül.


A korláton lévő ilyen...a többi ládám üres lett, elszáradtak...néha egy egy kizöldül. Hogy lesz ebből jövőre eper?

Nincsenek megjegyzések:

Related Posts with Thumbnails