2013. május 1., szerda

Donut



Az ötletet a Praktikák sok gyerekhez blogból vettem.

Megláttam ott a lukas fánk formát, ami nekem is van, még sosem használtam, eddig.
Tuti jól vizsgázott a recept és a forma is ;-)

- 35 dkg liszt

- 2 teáskanál sütőpor

- 25 dkg cukor

- 1 csésze tej ( 2,5 dl )

- 2 evőkanál olaj

- 2 tojás

- először a száraz hozzávalókat kell összekeverni, majd mehet bele a többi.

- kivajazott formába elosztani a tésztát

Ebből a mennyiségből 12 db fánk lesz.

- 190-200 fokon sütőben, kb 14-15 perc sütés

- formából kivenni

- tetejét ízlés szerint bevonni mázzal, diszíteni valami szórócukorral

Nekem a porcukros máz túl tömény, ezért pudingos krémet főztem, abba márottam bele a fánkok tetejét.
A maradék pudingot megettük hozzá, mert elég száraz süti.

De lehet tejjel, kakaóval is enni.


Kaptam díjat Juditkától és Martinellitől, köszi hogy gondoltatok rám! :-)

1 megjegyzés:

Kati írta...

A párom Angliában dolgozik, s mindig dícsérte ezeket a donutokat:) Ügyes vagy:)

Related Posts with Thumbnails