2013. június 11., kedd

Tavaszi zöldborsóleves



- karikára szelt 2 sárgarépát, 1 fehérrépát kevés libazsíron megdinsztelni



- majd felönteni vízzel


- ízesítés: só


- én most szeltem bele 1 kisebb krumplit is


- felforralás után, fedővel letakarva takarékon félpuhára főzni


- ekkor beleszórni egy fél zacskó mirelit zöldborsót - ez a fél kilós fele -

- ha friss zöldborsóval készül, akkor az elején a répákkal pirítani


- galuskához egy fazékban sós vizet forralni


- 2 tojás, csipet só és liszt, simára keverni annyi vízzel hogy közepesen lágy legyen


- beleszaggatni a forrásban lévő vízbe és pár perc alatt megfőzni, majd leszűrni


Lehet a levesbe is főzni, én úgy nem szeretem, nekem zavaros lesz.






1 megjegyzés:

Kati írta...

De jó lenne holnap ebédre:)

Related Posts with Thumbnails