2013. július 28., vasárnap

Meggy kompót


Ebben a kánikulában csak az a jó, hogy hétvégére esett...egyébként brutál lett volna mindezt elviselni munka közben. Itthon is csak szédelgek, reggel a piacon sem volt kedvem sokáig nézgelődni, ripsz ropsz gyorsan megvettem amit kellett és húztam haza.

Bent hűvös 29 fok van :-) ...azért a kinti 38 fokhoz képest, majdnem 10 fokkal kevesebb... nos így szoktam magam vígasztalni ;-)

Úgyhogy igen jól esett a hideg kompót és bő lére eresztem, hogy legyen inni valóm is.

Nagyon receptet nem tudok írni ehhez.

- meggyet feltenni hideg vízben főzni

- ízesíteni egész fahéjjal, cukorral

- forrás után közepes lángon készre főzni

- aztán a fazekat hideg vízbe téve, gyorsan lehűteni és mehet a hűtőbe...aztán rá lehet járni enni és inni


Ebben a melegben csak gyümölcs és könnyű ételek jöhetnek számításba.
Meggyből már bespájzoltam a fagyasztóba pár zacskóval.



Nincsenek megjegyzések:

Related Posts with Thumbnails