2013. szeptember 28., szombat

Paradicsomszósz natur husival


Mindenáron főtt hússal kívántam meg, így hát pipihusiból készült.

- először a kockára vágott krumplit sós vízben feltenni főzni

- liszt és olaj rántást készíteni, amibe a felhígított sűrített pürét önteni és készre főzni, ízesíteni sóval, zellerzöldjével, vagy bazsalikommal, kis fej vöröshagymával, cukorral

- mellfilét vékony szeletekre vágni, sózni és kevés libazsíron megsütni - mivel a húslevesből tettem el pár kis dobozkával a fagyasztóba, most nagyon jól jött, mert azt öntöttem alá és fedő alatt készre pároltam.

Anyukám főtt marhahússal készítette, abból lenne az igazi, mivel én csak szárnyast és halat eszem, nekem marad ez a verzió.

Mennyiség - személyenként 1-2 szelet hús, 1-2 db jó közepes méretű krumpli, 1 üveg vagy 1 nagy dobozos aranyfácán sűrített paradicsom ( ennek van a legfinomabb íze ), lisztből úgy 4 púpos evőkanál és annyi olaj hogy pirítás közben keverhető legyen, 1 kicsi vöröshagyma ( elhagyható ), csipet bazsalikom vagy 1 szál zellerzöld a kertből vagy fagyasztóból, só, cukor ízlés szerint, püréhez víz - méricskélve talán össz 8 dl körüli - mert én a doboz felét egy 2 dl-es mérőbe kanalazom, azt felöntöm csurig, amit a rántáshoz öntök és még 2 dl vizet, majd a doboz másik fele ugyanígy :-) ....a lábast közben leveszem a tűzről, így nem ég le addig sem :-) , a húshoz húsleves, vagy leveskocka vagy kész főtt hús a legjobb, 1-2 evőkanál libazsír

Milyen soknak tűnik így leírva :-)



Nincsenek megjegyzések:

Related Posts with Thumbnails