2013. november 8., péntek

Lecsó tésztával


Ritkán főzök, így ritkán kerülnek fel receptek. Most pár napig ismét közelebbi ismeretségbe kerülök a konyhámmal :-)
Könnyű lecsó vacsora készült. Az én kedvemért betű tésztával tálalva.

- vöröshagymát finomra vágva, zsiradékon pirítani

- majd cikkekre vagy karikára szelt paprikát tenni rá és tovább párolni fedő alatt, közben kevergetni, ízesíteni sóval

- legvégén apróra darabolt paradicsom kerül bele és készre főzni, előbb fedővel lefedve, majd fedő nélkül

Én édesen szeretem, így cukorral ízesítem.
Tarhonyásan készült volna, ha lett volna itthon tarhonya... :-)

Mennyiség : 3 db vöröshagyma, libazsír, 6-8 db nagy méretű paprika, 6 db nagy méretű paradicsom, só.

2 megjegyzés:

Kati írta...

Tésztával még nem ettem, csak magában, de így biztos laktatósabb:)

csipike írta...

Pedig finom ;-)

Related Posts with Thumbnails