2014. február 7., péntek

Gyógyító zöldségleves


Kérem szépen, utolért a nátha...pedig én futottam előle....de a piszok kis bacik gyorsabbak voltak :-/

Ágyban párnák közt jobban és gyorsabban gyógyulnék....de nem....inkább a munka....pedig hogy megfogadom mindig, hogy legközelebb nem és nem hagyom magam és juszt is táppénzre megyek.

Forró levest kívántam és húsleves helyett, sok finom zöldséggel készültet főztem, annyira jól esett.

- 2 gerezd fokhagymát finomra vágtam és a feldarabolt sárgarépával és gyökérrel együtt kevés libazsíron megpirítottam

- majd felöntöttem vízzel

- krumplit is tettem bele, azt is felkockázva

- zellert és karfiolt is - zellert nagyobb kockákra vágva, a karfiolt rózsákra szedve lefagyasztom és ilyenkor csak kiveszek belőlük és mehet a levesbe, ezeket nyersen és nem blansírozva fagyasztom - így mindig van itthon ha szükségem lenne rá, mint most

- ízesítettem sóval és pár szem egész borssal

- forrás után lefedve, takarékon készre főtt

- a tésztát külön sós vízben kifőztem, majd leszűrtem



Eddig megettem -
2 kg mandarint
2 kg görög narancsot
1 kg banánt
1 kg édes almát
fél kg citromot

ideje lenne meggyógyulnom!

Mint kiderült, orrmelléküreg gyulladás miatt fáj a fejem és szerdára belázasodtam.
A doktor nénim is tudja, hogy én csak népi gyógymódokkal gyógyulok :-)
A hagymateát nem szeretem, helyette viszont citromfűteát iszom, ami nagyon kellemes ízű főleg mézzel.
Tegnap este pedig eukaliptusz illóolajos gőzölést végeztem volna...még csak a meleg vízbe csepegtettem az olajat, amitől már akkor olyan tüsszögőrohamot kaptam, hogy menten kitisztult az orrom :-)



2 megjegyzés:

Kati írta...

Gyógyulást, ilyen fini levessel biztos meggyógyulsz:)

csipike írta...

Igen, már jobban vagyok ;-)

Related Posts with Thumbnails