2014. február 26., szerda

Krumplis tészta


Most egy kicsit túl főtt a tészta, nem ez volt a legjobb alkotásom, azért elfogyott :-)

- krumplit kockára vágva, sós vízben megfőzni

- nagy kocka, vagy fodros kocka tésztát sós vízben megfőzni

- majd mindent leszűrni, krumplit összetörni és a tésztával öszekeverni

- finomra vágott vöröshagymát libazsíron megpirítani, majd erre tenni a tésztát, ellapítani és lepirítani

Jó nagy serpenyőben lenne jó, de én is kétszerre szoktam, mert normál méretű serpenyőben sütöm. Tálalásnál még meghinteni őrölt borssal.

Ezután olyan de olyan szomjas vagyok, hogy általában fél liter gyümölcsös teát lehörpintek. Ma meggyes ízűt ittam, kevés mézzel édesítve.

1 megjegyzés:

tücsi írta...

Csipike, a krumplis tészta a kedvencem, ma készül, de én már tegnap kifőztem a tésztát, mert tegnap egy részéből darás kocka lett, mivel elfogyott a metélttésztám. Persze lesz még kirántott ponty és halászlé, ami szintén tegnap már elkészült, ma csak frissen rántom a szeleteket, na és a tésztához a krumpli is ma készül. És a tészta túlfőzés már nálam előfordult. Kellemes vasárnapot!!!Tücsi

Related Posts with Thumbnails