2014. május 5., hétfő

Spenót


Friss spenótnak, nincsen párja! Hmmm de finom volt! :-)

Vettem pár zacskóval belőle :

- szárait letépkedtem

- megmostam

- kevés vízben megpároltam, épp csak míg megfonnyad

- leszűrtem

- hűlni hagytam

- éles késsel apróra szeltem

- tasakba - most dobozkákba tettem adagonként

- fagyasztóba tettem



A családban fokhagymás habarással készítik.

Én nem teszek bele, mert elveszi a finom zsenge spenót ízét, amit annyira szeretek, kicsit édeskésen hmmm imádom :-)

- pici vízben megpárolom

- ízesítés csipet só és cukor

- majd tejes liszttel behabarom - attól függ mennyi mennyiség készül, nekem 2-3 evőkanál liszt elég és azt simára keverem tejjel, úgy öntöm bele szűrőn keresztül és állandó kevergetés mellett készre főzöm, ez csak pár perc

- fokhagymásan készítve - finomra vágott fokhagymát pici zsiradékon megpárolni, majd bele a spenót, pici víz, ízesíteni, kicsit párolni és behabarni


Nincsenek megjegyzések:

Related Posts with Thumbnails