2015. február 8., vasárnap

Cinke

Nos ez nem én vagyok, hanem egy cinke, cinege :-) ....a szúnyogháló miatt ilyen rácsos a kép. A középső árvácska mögött van egy mély etetőtál, amiben mélyen aludt egy nagyon kövér tengelic madárka...kis cinke is őt nézi :-)
Én még ilyen kövér tengelicet nem láttam :-)...először azt hittem, hogy talán beteg, de folyamatosan evett, mind az 5 etetőből.
Ma délután is megjelent, szintén jó étvággyal falatozott és ivott, mindenkit elkergetett aki útban volt az etetőn :-)...majd nagy szélfújás után elkezdett havazni, a többi madárka elreppent menedéket keresni.
Legalább másfélszer akkora mint a fajtársai, széle hossza egyforma, mint egy kis teniszlabda :-)...az én kis teniszlabdámnak esze ágában sem volt elrepülni, befészkelte magát a tálba, csőrét, fejét eldugta a bal szárnya alá és szundított :-)


Nincsenek megjegyzések:

Related Posts with Thumbnails