2015. november 23., hétfő

Serpenyős rakott krumpli


Az ihletet Martinellitől vettem és íme az eredmény ;-)

Persze ahány ház, annyi szokás, én is eltértem az eredeti recepttől.

- karikára szelt krumplit sós vízben megfőztem, majd leszűrtem

- kemény tojást főztem, majd felszeleteltem

- krumplit és tojást tejföllel óvatosan összekevertem, picit sóztam még

- serpenyőben karikára szelt kolbászt pirítottam és rátettem a tejfölös krumplit

- kicsit pirítottam, majd lapos falapáttal megfordítottam, hogy a másik oldala is piruljon, közben kentem még rá tejfölt, nem kell sokáig sütni, épp csak pár perc

Én sem sütőben sütöttem, szerintem teljesen felesleges. Nagyon finom krémes szaftos lett, a tojássárga tejföl kombótól, ezért nem szabad kiszárítani, mert ez így finom! :-)

Nekem egy közepes serpenyőbe - 3 közepes krumpli, 2 tojás, 1 kispohár tejföl - fért el. Ehhez lehet saccolni a mennyiséget, attól függően ki mennyi személyre süti.


2 megjegyzés:

Marti M írta...

Jól néz ki és örülök, hogy meg vagy elégedve vele :)

csipike írta...

Köszi :-)

Related Posts with Thumbnails