2015. december 19., szombat

Addig, addig...

jártam a kreatív blogokba, amíg magam is aktívan el nem kezdtem :-)
Na jó, az aktívtól még messze vagyok! 
Nem bírtam ki, hogy ne próbáljam meg.
Annyi cuki minta van, én meg csak vágyakozva néztem és néztem őket.

Gyűjtögettem anyagot, fonalat.


Piros is kellett :-)


Ez még nem tudom mire lesz jó, de kellett :-)


Az elhatározást tett követte, feltúrtam a régi újságokat, hogy legyen mintám.
Valami új magyar magazint is vettem, bőven lett hímezni való minta...
nekem úgy 30 évre elég lesz :-) 



2 megjegyzés:

Vera írta...

drága csipike!
Igy kezdődik.........és jön a folytatás...Én nagyon örülök hogy neki álltál...
Megkérdezhetem a csíkot mennyiért vetted? nagyon jó... könyvjelzőnek vagy sima vagy szíves díszekhez. nagyon jó...Edit hasonlóból hímzett szíveket...Remélem megmutatod a kész munkákat is... Gratulálok... szépen alakul...

csipike írta...

Köszi Vera! :-) Nagy a lelkesedésem egyelőre és persze hogy megmutatom, ki sem bírnám hogy ne lássátok. Az összes csík 3 m kb.1500ft körül volt amit fizettem érte.. A hímzésre való kongré pedig 1,5m széles anyagból, 1m ára 3000ft, a fonal 110ft volt.

Related Posts with Thumbnails