2016. január 17., vasárnap

Első hímzéseim




Karácsonyig van idő elkészíteni, még nem tudom mik lesznek belőle.
Talán zsákocska, kis illat párnák.

Most egyelőre a hímzést tanulom és nagyon tetszik ahogy kialakulnak a minták :-)




Ezek egy régebbi Praktika újságból való minták.





Vettem kockás füzetet és színes ceruzát :-)
Kisebb minták lemásolásához gondoltam, nyomtatóm nincs. 


 Világoskék vásznat is beszereztem, van ötletem hozzá,
annyi de annyi mindent szeretnék, aztán hogy mire lesz időm?!




4 megjegyzés:

Kiss Gyuláné Litvay Ilona írta...

KEDVES CSIPIKE!
Nagyon előrelátó vagy az ajándékozás terén.
Szépek nagyon a hímzésminták.
Én is kézimunkázgatok, tanulgatok horgolni..nem is árt kipróbálni magunkat más kreatív dolgokban. Sok örömet kívánok a himezgetésben is.

csipike írta...

Köszönöm szépen! :-)

Vera írta...

Aranyos a télapód... hány szálasan himezted? és jól látom két kockát öltöttél át?Én is puppetset használok, hisz az a leoccccsobb is...csak igy tovább...

csipike írta...

Meg kellett néznem, mi az a puppets :-). A fonalra gondoltál gondolom. Nem tudom hány szálas, ahogy árulják én úgy használom, nem felezem meg a fonalat, ezért is két kockás, mert ez vastag lenne 1 kockásan. Arra már rájöttem, hogy nem minden mintára lesz így jó, mert túl nagy méretű lenne két kockásan hímezve. Még tanulom és lesem a többi blogon :-)

Related Posts with Thumbnails