2016. január 10., vasárnap

Téli etetés

Szellőztetés közben nagy ricsajra lettem figyelmes,
tengelicek dorbézoltak az ablakban :-)


Ő ezt látta és ezt védte nagy buzgón
terülj, terülj tálca, mert így többen elférnek körülötte,
az esőben minden elázott,
van itt pinty eleség, napraforgó, dió amik a kedvencek.
Rajzoltam egy szívet a fatörzshöz, ott van a gerlepárom :-)


Mire is jó a jégkrémes tálka?
Ebből is etetőt csináltam, alul jeleztem nyíllal, hogy 
feltétlen ki kell lyukasztani, az esővíz ki tudjon folyni.
Én ehhez egy vastag hústűt gázláng felett felforrósítok és mint a vaj úgy olvasztja a műanyagot.


Reklám helye :-)
akit érdekel és közel van a Penny.
Remek etető lehet kapni 600-.


Ennek csak egy hibája van, hogy nem tudnak rajta landolni a madarak,
valami kis virágalátétet hozzá kell kombinálnom, amire leszállnak és kényelmesen hozzá férnek az etetőnyílásokhoz.


Pinty eleség 1 kg és csak 250-.
vettem pár kilót,
nálam a zöldikék szeretik és a verebek,
pedig a tengelic pinty, de ők a napraforgóra jobban gerjednek :-)
cinkéknek napraforgó és dió a sláger.


No és ha már madaraknál tartunk,
ma meglestem a pingvineket,
cuki kis pingvinek :-)



2 megjegyzés:

Juditka írta...

Jaj, én is nagyon szeretem etetni ezeket a kis madárkákat. olyan helyesek :))

csipike írta...

Örülök neki, hogy eteted őket, megérdemlik, nagyon kis hasznos madárkák és borzasztóan zajosak :-)

Related Posts with Thumbnails