2016. március 27., vasárnap

Locsolóversek

Piros tojás, fehér nyuszi,
Locsolásért jár a puszi!

-

Sivatagban jártam,
Ott lakik a teve,
Ha akarod, ha nem,
Meglocsollak, hehe!

-

Nem kell tovább spórolni,
megjött Gyula locsolni!






Van nekem egy kis pacsulim,
leloccsintom magát,
Ha egy kicsit mázlija van,
szereti a szagát!

-

Itt vagyok, friss vagyok,
Máris sorba állok!
Csak egy kicsit meglocsollak,
Aztán odébb állok!

-

Birka, barka, bergenye,
Eljött húsvét reggele.
Rózsavizet Erzsónak,
Piros tojást Ferkónak!







Húsvét másodnapján
az jutott eszembe,
Locsolóvizet vegyek a kezembe.
Megöntözzek vele
egy árva ibolyát,
És cserébe kapjak érte
egy hímes tojást!

-

Zöld erdőben jártam,
részeg nyuszit láttam.
Le akart itatni,
Leültünk piálni.
Sokat ittunk - de nem eleget,
Hozzál sört - de ne keveset!




Nincsenek megjegyzések:

Related Posts with Thumbnails