2016. június 8., szerda

Kidőltem

Hétfőn betegség ide, betegség oda, mennem kellett dolgozni.
Ennek aztán meglett estére az eredménye,
duplára dagadt vörös mandula és éjszakai nem alvás.

Azóta viszont nyomom az ágyat.
Fekszem, olvasok, szenvedek,
rossz beteg vagyok.

Gyógyulási praktikáim:

Volt már forró leves, mézes citrom, frissen facsart narancslé.





Egész télen megúsztam, hogy most hol kitől kaptam el, nem tudom.
A múltkori nyárias időben megettem egy doboz jégkrémet, fagyos epres joghurtot,
hideg kakaót ittam, semmi bajom nem lett.
Most ezelőtt semmi hideget nem fogyasztottam,
vírusra gyanakszom. Létezik ilyenkor is?




Kamillatea ivás és gőzölés,
csipkebogyótea ivás,
lándzsás útifű pedig a köhögésre.

Kamilla kihozta belőlem amit kellett, gyerekkoromban is divat volt a gőzölés.
Ennek örömére éjszakánként nem alszok, mert köhögök ( hogy örülnek a szomszédok )
Azt mondják egy hét a gyógyulás, nagggyon várom a szombatot! :-)

Már kiolvastam 2 könyvet, előkerült a hímzés,
kellemesen telne az időm, ha jól érezném magam.





2 megjegyzés:

Csenga írta...

Jobbulást!
Igen, sajna ilyenkor az a baj,hogy lehetne olvasni, filmezni, de ha vacakul érzi magát az ember maximum vergődik az ágyban.
Ez a nyári megfázás még rosszabb talán mint a "szokásos" téli.

csipike írta...

Köszi! Az esték a legrosszabbak, negyed óránként nézem az órát, mert a köhögéstől nem tudok aludni. Talán ma egy kicsit jobb, szeretnék egy jót szundítani.

Related Posts with Thumbnails